Καλωσήλθατε στο Forum μας
Εγγραφή

ΘΕΜΑ: H Apple αποκαλύπτει σε φωτογραφίες το μέλλον των καταστημάτων της

H Apple αποκαλύπτει σε φωτογραφίες το μέλλον των καταστημάτων της 23/05/2016 13:59 #1

  • ired Blog
  • Το Άβαταρ του/της ired Blog
  • Συνδεδεμένοι
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1470
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 26
Τα φυσικά καταστήματα της εταιρείας, Apple Stores, δεν φθάνουν με τίποτα τα έσοδα των online καταστημάτων της. Ωστόσο τα τελευταία 15 χρόνια, ενεργούν ως πραγματικό αποτύπωμα της Apple στον φυσικό κόσμο, δηλαδή είναι το μέσον που η ίδια η εταιρεία, επικοινωνεί με τους πελάτες σε πολλές πόλεις παγκοσμίως.

Από το κατάστημα της 5η λεωφόρου της Νέας Υόρκης “Γυάλινος κύβος”, έως το δημιούργημα του αρχιτεκτονικού γραφείου Norman-Foster στην Κωνσταντινούπολη, η εταιρεία χρησιμοποιεί τα καταστήματα αυτά λιανικής πώλησης, προκείμενου να ενταχθεί στο αστικό τοπίο, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο σχεδιασμό. Είναι η μέθοδος της Apple να κινείται από τα smartphones και τις οθόνες των MacBooks στους φυσικούς χώρους όπου περνούν οι χρήστες το χρόνο τους. “Πιστεύουμε πως αυτό είναι και το μεγαλύτερο προϊόν μας, αναφέρει η Ahrendts.

Για να τονίσει ιδιαίτερα τη σημασία που δίνει η εταιρεία Apple στα καταστήματά της, έχουν προγραμματίσει μια σειρά από αλλαγές, οι οποίες και θα υιοθετηθούν στα μελλοντικά καταστήματα κι αφορούν την οργάνωση κυρίως των μεγάλων καταστημάτων της. Το Genius Bar στο οποίο κλείνετε ραντεβού για υποστήριξη από τους ειδικούς της Apple, μετονομάζεται σε Genius Grove, όπου θα αναγνωρίζεται ο χώρος από τα ευθυγραμμισμένα δέντρα και τη μεγάλη θέα.

Μία νέα υποενότητα στα καταστήματά της Apple η οποία αποκαλείται “Windows” κι εντάσσεται στο χώρο “Avenue” θα αποτελείται από οθόνες, οι οποίες θα αλλάζουν θεματολογία, ανάλογα την εποχή και την εποχικότητα των προϊόντων (iPhone φωτογραφίες, Apple Music, iOS κλπ).

Η εταιρεία έχει προσλάβει ανθρώπους που τους αποκαλεί δημιουργικούς επαγγελματίες, οι οποίοι θα προσφέρουν συμβουλές ανάλογα με το θεματική ενότητα που υποστηρίζουν.

Χώρος Board Room, ακόμη μια νέα προσθήκη σχεδιασμένος για διασκέψεις με μικρές η νεοσύστατες επιχειρήσεις οι οποίες εκπρόσωποι θα μπορούν να λάβουν συμβουλές από προγραμματιστές εφαρμογών ή άλλους επιχειρηματίες.

Μία γιγαντοοθόνη 6K θα βρίσκεται στο δεύτερο όροφο o οποίος όροφος ονομάζεται επίσημα "Κοινότητα". Πρόκειται να φιλοξενεί δημιουργικές συναντήσεις με το τοπικούς φορείς αφιερωμένες στην τέχνη, τη μουσική, τη φωτογραφία, τα παιχνίδια και με άλλα iOS ή Mac επίκεντρο, θέματα. Η Apple σχεδιάζει να προβάλλει στην οθόνη κατά αποκλειστικότητα, νέες κυκλοφορίες.

Κι έπειτα υπάρχουν και τα παράθυρα. Το συνολικό εμβαδό φθάνει τα 42 πόδια με θέα στο δρόμο τα οποία αποτελούνται από γυαλί και χωρίζονται από inox δοκάρια. Με το πάτημα ενός πλήκτρου, οι πόρτες διαχωρίζονται, μετατρέποντας το εσωτερικό του Apple Store, ως ένα ανοιχτό εμπορικό κέντρο. Στο μυαλό των σχεδιαστών της εταιρείας συμπεριλαμβανόμενων του Jony Ive, ο οποίος εμπλέκεται στην κατασκευή του καταστήματος, η αφαίρεση του γυαλιού κάνει το κατάστημα ως μια προέκταση της πόλης.

Έχουμε δεσμευτεί με τις πόλεις που δραστηριοποιούμαστε για τη σημασία και την επίγνωση της αρχιτεκτονικής των καταστημάτων μας. Όλα ξεκινούν με την βιτρίνα η οποία φέρνει τη διαφάνεια σε άλλο επίπεδο. Το κτίριο συνδυάζει το εσωτερικό με το εξωτερικό, καταργώντας τα μεταξύ τους εμπόδια, κάνοντας το πιο προσιτό στο κοινό. Η υπαίθρια πλατεία η οποία είναι ένα δώρο για την πόλη του Σαν Φρανσίσκο, θα συνοδεύει όλα τα καταστήματα ορόσημα σε όλον τον κόσμο.

Η Apple σκέφτεται να καθιερώσει τα Σαββατοκύριακα συναντήσεις τοπικών καλλιτεχνών οι οποίοι θα αναφέρονται στην τέχνη τους. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως η στάση αυτή, αλλά και άλλες που πρόκειται να υιοθετηθούν από την εταιρεία, θα αλλάξουν τον τρόπο που οι πελάτες θα σκέφτονται τα καταστήματα λιανικής της Apple. Αν η εταιρεία μπορεί να γίνει ένα καλλιτεχνικό επίκεντρο κοινοτήτων θα εξακολουθήσει να εξαρτάται από το πόσο ειλικρινής στην ανάδειξη των τοπικών ταλέντων και στη χρήση του χώρου γι’ αυτόν το σκοπό κι όχι μόνο για πωλήσεις των προϊόντων της.

Όπως έχει κάνει και στο παρελθόν η Apple φαίνεται αποφασισμένη να διασφαλίσει πως τα καταστήματά της, θα είναι ένας προορισμός διαφορετικός από την αγορά ενός iPhone. Θέλουν οι πολίτες να δίνουν ραντεβού στο κατάστημα της Apple.











"stay hungry, stay foolish"
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.